20 mars, 2013

Världen kretsar kring mig

Jag har folk runt mig som har fått för sig att min värld kretsar kring dom, långt ifrån alla men dom finns där störande nog. Jag vet inte hur många gånger jag påpekar att mitt liv cirkulerar runt mig och ingen annan men dessa människor verkar tro att dom är något sorts undantag, jätte jobbigt med sådana människor. Jag undrar varför folk tror att det är så?
    Jag skulle inte bry mig nämnvärt eller lägga tid på att klaga över det hela om det nu inte va så att dessa människor blir bokstavligen talat förbannade när jag inte ägnar all min vakna tid åt att tänka på dom eller deras problem. De suger verkligen ur min energi när folk beter sig på de viset, för även om min värld inte kretsar kring dom utan runt mig så bryr jag mig fortfarande mycket om mina vänner.

Jisses nu känner jag att jag bara klagar igen men jag var tvungen att få detta ur mig.. Och som jag sa i ett inlägg längre ner: Om du tar illa åt dig, kan det vara så att du behandlar någon på det här viset då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar