08 mars, 2013

Jobba jobba

Ledig idag, skönt som satan! Jag behövde det känner jag för jag har sovit jätte dåligt den senaste tiden, kan det vara så att jag håller på att bli sjuk? Hoppas att jag håller mig frisk för jag har inte tid eller ork att vara sjuk just nu..
    Sedan har jag en hel del att fundera på, mycket angående min livssituation och mina kunskaper i olika områden. Jag tvivlar dock inte på att jag inte kan lyckas med detta och jag bryr mig inte ifall det tar tid men stora frågan är: Har jag den tiden som krävs just nu och de närmsta året? Jag är lite hemlighetsfull och håller vad jag funderar på en hemlighet tills jag vet mer säkert, vill inte förstöra något eller så genom att hoppas för mycket.
    För övrigt så ska jag till stallet och ta med Camilla runt 10 tiden hade jag tänkt. Bara för att få lite mera bilder va tanken, jag e girig på vissa punkter jag. Bilder och kramar, jag tror att det är mina största svagheter men det duger inte om de kommer från vem som för det måste ju vara lite kvalité på saker och ting här i livet ;)
Fotad av Camilla Nee
Bilden här över visar kvalité på hög nivå :) Har några pussbilder på mig och hästen men ingen där pojkvännen får en puss på munnen, oj oj vad jag är elak :O Haha, jag får helt enkelt ta och bli liite mera main stream så att folk har något ytterligare att klaga på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar