08 mars, 2013

Åker snart

Snart ska jag åka till stallet, jag ska byta om och klaga lite här först.. Jag vaknade på bra humör: fint väder och vi ska fota i stallet idag, det låter ju som en jätte härlig dag men nej. Vaknar och ger min telefon till mamma som ska ta med den till jobbet, frågar sedan om hemtelefonen för att kunna ringa pappa och får då svaret att han snart är hemma för att han bara skulle skjutsa Emil till skolan. Okej, så långt kan jag vara med på det hela och inget problem men nu ca 45 minuter senare så fortfarande ingen pappa, jag måste åka till stallet och jag är utan telefon för att inget är där det bör vara i dethär huset..
    Lite jätte ledsen nu för jag tycker inte om när jag inte kan ha kontroll över saker och ting och jag gillar verkligen inte när någon har sagt en sak och så blir det inte så, jag bokstavligen talat avskyr det! Nej, slut på mina klagomål jag skulle ha åkt för någon minut sedan nu så jag får skynda mig till Camilla helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar