16 mars, 2013

Prata med mig?!

Det är sådär lagom rolig när man får reda på att allt fler och fler håller saker från mig och inte vill prata med mig om det under tiden det är aktuellt utan folk berättar för mig att "såhär var/är det" när det är för sent för mig att ändra något och skadan redan är skedd. Nej, just nu är jag bara så sårad, skamsen och äcklad av mig själv för att jag inte såg det ingen sa till mig.
    Vill bara lägga mig i ett dike under en sten och stanna där, vill inte vara med längre. Hur tror folk att man ska kunna se saker för vad dom är om man aldrig får höra hur det ligger till. Jag tycker att har man valt att vara tyst om en sak så kan man ta det med sig ner i graven för det gör för i helvete ingen nytta att ta upp det när det har gått flera år, det är ingen som mår bättre då.
    Jag vill inte vara med längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar