05 mars, 2013

Lite mer klagomål

Jag hittade en liten text om Patellofemoralt smärtsyndrom och tycker att det beskriver rikigt mycket av hur jag har det med mina knän.. När läkarna från början sa att jag behövde träna mina knän så tänkte jag genast "man jag har ju muskler, påstår dom att jag e otränad?!". Inte förrän nu när jag läst den här förklaringen på vad PFSS är så förstod jag att dom kanske menade att jag är ojämn i min muskulatur?
     Dock tycker jag att dom att dom sådana fall har gjort bort sig totalt för att säga du har för lite muskler runt knäna låter som att jag inte tränar alls när PFSS inträffar när man är aktiv och tränar men fel. Åh folk och inte kunna förklara vad dom menar(sten i glashus då jag själv inte kan förklara mig särskilt bra)

bilden är lånad från den HÄR hemsidan
Alltid skoj att leka egen doktor, ska nog söka upp en sjukgymnast och se om jag kan få hjälp med det här för det gör ont som satan och det gör alltid extra ont när det är skiftningar i temperaturen.
    Nej, nu slutar jag om 40minuter och då ska jag hem till Madde. She needs me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar