06 mars, 2013

Sannerligen efterlängtade bilder

Idag så har min kära vän Camilla äntligen tagit sig i kragen och lagt upp bilder från när vi tolkade i vintras :D <3 Så lycklig och hon fick några riktigt fina bilder på mig och Freyja JIPPIE!!
    Tänkte att jag ska lägga upp några i morgon men jag tänkte visa en här och nu som är en av mina absoluta favoriter!
Bilden fotad av Camilla Nee
Dagen till ära hade jag faktiskt inte något vidare snygga stallkläder men det handlar om att kunna sitta på hästen och lyckas hålla sig varm på samma gång vilket inte alltid är det absolut lättaste på vintern när det är grisigt kallt.. Hur som så tyckte Freyja att det var super roligt och alla som var mer verkade också tycka att det va himla roligt(men kallt) att pulsa runt i snön och åka efter hästen i snön..
    Nästa gång kanske vi kan ta och åka när det inte är fullt lika mycket snö ute för att underlätta för dom som åker och för hästen, hon tyckte att det var super tungt att dra runt människor i den där djupa snön, men hon hade skoj ändå och ville inte sluta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar