15 mars, 2013

Ledig

Idag så tog jag ledigt från jobbet och det känns som att jag behövde det för jag känner mig sönderstressad men jag har inte den blekaste aning om vad det är jag stressar över vilket är super jobbigt! Funderar på hur man ska lista ut vad det är som stressar, brukar ju märka vad det är när man väl har blivit av med stressfaktorn men vill ha bort den här stressen ur mitt system typ nu.
    Man kanske ska försöka få ordning på tillvaron här hemma i huset? Lever ju fortfarande ur lådor och det är inte sådär jätte roligt om jag ska vara ärlig.. Har ca 1½h innan jag ska börja röra mig mot Kelly, jag brukar åka igenom stan för att ta mig till henne men nu ska jag försöka hitta igenom tunnlarna men är helt säker på att jag kommer att virra bort mig där i(jag lyckas alltid tappa bort mig) så att någon får komma och hämta mig för att sedan visa vägen hem :P
    Är jätte skönt nu när jag hittar ut till Kelly för då behöver inte jag vänta på att hon ska ha tid att åka ut till mig, tråkigt bara att hon bor på andra sidan stan :(
    Nej, frukost kan vara en bra idé :) För övrigt så fick jag beröm av tjejorna på jobbet igår där dom sa att jag uttryckte mig väldigt bra i skrift och det var super roligt att höra med tanke på att jag har ganska grav dyslexi :) Wiie :D

edit: är dock säker på att man inte kan se hur bra jag kan uttrycka mig här i bloggen för om jag ska vara ärlig så är jag inte så jätte noga med formuleringarna här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar