25 mars, 2013

Sova?

Vad ska man med sömn till? Känner att jag får bli mer noga och damsuga oftare hemma, brukar inte ha ett problem men sedan jag har fått heltäckningsmatta i rummet så har min dammallergi blivit värre. Har ont i huvudet, är täppt i näsan och känner mig allmänt seg. Jaja får fixa det ikväll tror jag..
     En till sak som har bidragit till lite sömn är att jag har vaknat mellan 05,30 och 06.00 varje morgon i en veckas tid nu och tortt att jag är sen, helger är inget undantag. Att jag sedan skulle upp tidigr i helgen för att jobba och morgonfodra i stallet har inte hjälpt min sömn det minsta. Jaja, det får vara som de är för jag vet inte hur man ska lösa det hela..
     Ikväll ska jag iaf till Madde så ser nu fram emot att få gå hem från jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar