04 mars, 2013

För och nackdelar

Jag måste sluta upp med att läsa bloggar där två personer bloggar tillsammans.. Eller i alla fall några av de jag läser för jag lyckas alltid störa mig något enormt på en av personerna men jag kör på de gamla hederliga: Har jag inget snäll att säga så säger jag inget alls.. Speciellt när man läser åsiktsinlägg där en person har uttryckt sig enormt klantigt, jag vill bara skriva något i stil med "Allas åsikter väger lika mycket." till dem som tycker/skriver att "Det är bara min åsikt som är av vikt och alla andra är dumma i huvudet"..
    Maj gaaaaad vad jag stör mig på att jag följer sådana bloggar, bloggar där det bara är en person som skriver är dock mycket lättare att strunta i: För min del är det så att om jag enbart stör mig på någon så struntar jag i att läsa, man vinner ju inget på att läsa dem, men bloggar där det är två som skriver varav en har mycket rolig och läsvärda inlägg så blir det ju genast mycket svårare..
    Haha, nej nu ska jag snart åka hem.. Fryser massvis så hoppas att jag inte håller på att bli sjuk :(  Jag får trycka i mig massa tea med honung så att jag kan vara frisk till torsdag v13(är ledig då så förlorar inget på att vara sjuk då). Har för övrigt funderingar på om jag ska övertala farmor och farfar att dom vill och/eller behöver åka till Gotland den helgen för då e jag lång ledig(torsdag till måndag)..

När jag kommer hem ska jag fila lite på min övertalningsförmåga(?)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar