11 mars, 2013

Stalleet

Jag känner att det går piss dåligt med min ridning för tillfället, jag sitter liksom fast i väntser sidan så när jag ska byta till v´änster varv går det år skogen. Freyja är duktig och säger åt mig att det är något som inte stämmer med min kropp och det uppskattas mer än att hästen bara går fint utan arbete för då kan man ju inte lösa problemet..
    Stora frågan är nu: Hur jag göra för att kolla loss i vänter sida? Det är fast framförallt i axeln(vilket ger mig en stum och stark hand vilket inte alls är vad jag burkar ha/vill ha) och i höften, det behöver lösas på något vänster men hur är frågan..
    Nej, jag ska upp till stallet ikväll och se om jag kan lyckas jobba lite rätt med vänster för min del.. För er som undrar så krullar Freyja ihop halsen massvis när jag rider i vänstervarv vilket inte alls känns bra, jag vill verkligen att min vänstra sida ska bli bättre och de e snart för det fingerar inte att ha ridningen såhär..

Nu ska jag se om jag kan hitta något som får tiden att gå fortare för jag ska sitta här på jobbet till 18 och det ringer inte något alls, tråkigt för när det inte ringer något så går tiden sååå långsamt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar