14 mars, 2013

Present till 12åring?

Eftersom att min kära bror fyller år snart och han inte läser min blogg så tänkte jag ta och visa vad jag ska köpa till honom! :)
    Eftersom att han har den stora turen att få köpa valp vid så ung ålder så tänkte jag att det kan vara bra om han har läst på lite om hur man uppfostrar en hud och jag kan inte komma på en bättre bok än den som Cesar Millan har skrivit, den svenska varienten ofc.
Att jag sedan kan läsa den när han är färdig är ju bara en fördel med det hela.
    Jag hade dock inte tänkt hjälpa till med hunden, bara för att jag är avundsjuk som satan på att emil får köpa hund men inte jag. Jag missunnar honom det inte alls utan jag tycker att det ska bli super skoj för hans del men jag är sur på mina päron, ungefär som en liten 5åring som inte får godis innan maten, på att jag inte får skaffa hund medans jag fortfarande bor hemma.
    Det finns inte så mycket man kan göra åt saken dock känner jag, köpa en husvagn och ställa den någon stans kanske?? Det skulle nog fungera, får jobba på den planen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar