05 mars, 2013

Uppe med tuppen

Och redan på morgonen gör jag det som jag behöver sluta med: Läsa dubbelbloggar där en av skribenterna stört mig. *djupa andetag*

Imorgon är det ut till Bromsta och hålla "lektion" för Madde och Magick igen, denna gång med en mycket mer pedagogist och utbildad lärare än mig: Det är nämligen så att Sara följer med och hjälper till med sittsträningen :) Det kommer bli skoj att se på och jag kommer förmodligen också lära mig något utav det hela hehe ;)
    Sedan börjar det nog bli dags att ta min egen ridning lite mer seriöst än vad jag har gjort den senaste tiden ;) Jobbar ju alltid seriöst när jag väl sitter på hästen men att ta sig upp är jag inte alltid super bra på, har blivit en del promenader och mysiga kvällar i stallet som dock beror till 90% på att mina knän har gjort så sjukt ont den senaste tiden att jag knappt ens har kunnat trampa ner kopplingen eller gå ner för trappor utan att vilja skrika av smärta(när jag sitter i bilen gör jag det eftersom ingen annan hör mig)..
    Jag får nog ta mig till en vettig sjukgymnast, uch jag gillar inte det alls så PT kanske är ett bättre val? Dock så är dom som jobbar på SATS så svinigt dyra och har inte riktigt någon kompis som kan/vill träna med mig och dom som kan hänger inte riktigt med på hur ont jag faktiskt har..

Nej, slut på klagandet om mina trasiga knän nu för jag måste skärpa mig och dra mig till gymmet för att bota mina stackars knän(om det nu går).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar