12 mars, 2013

Lugnt flyt i stallet igår.. Skrittade mest, tog några varv i trav och Freyja var piggelin och jätte rolig så det var synd att mina knän sa emot när jag ville jobba lite för att lösa upp vänstervarvet.. Jaja, jag får jobba på det torsdag och fredag istället :)
 Å andra sidan så kanske det blir att lulla ut i skogen, de låter dock mer lockande att ta de nästan vecka för jag slutar så sent att det har hunnit bli mörkt för länge sedan när jag väl är framme i stallet. Det är ju dock super mysigt att rida i skogen när det är mörkt.. Annars så kan man ju ta sig till lilla ridhuset på Sättra(Väsby RidKlubb), massa valmöjligheter här så det blir svårt att välja..
Vill även tillägga att min bror och mamma har fått besked om att dom ska få hem en valp till sommaren. Tycker att det ska bli skoj för deras skull. Jag själv är inte så jätte förtjust i det hela men vi får se hur det blir, är inte så überförtjust i Labradoodles om man nu ska vara sådan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar