18 mars, 2013

Slarv

Känner att det börjar slarvas av mig här. Jag har blivit dålig på att uppdatera vad jag har gjort i stallet och att bara uppdatera i allmänhet på helger har jag blivit dålig på. Det måste bli ändring känner jag lite smått på båda punkterna. En av anledningarna till att jag inte bloggar på helgerna är för att jag oftast inte har min dator med mig när jag åker till pojkvännen och det är en ursäkt som inte duger för fem öre då jag faktiskt kan blogga med bilder från telefonen, det är dock inte alls lika skoj.
    Jag har Freyja flera dagar den här veckan så jag kommer att vara i stallet inte bara torsdag och fredag utan även tisdag och onsdag! Tur är att jag slutar tidigt den här veckan så jag kommer att hinna ut till stallet innan mörkrets inbrott. Kanske hinner jag ta några bilder och kanske, kanske kan jag be mor min att följa med till stallet och få lite hjälp med ridningen och eventuellt att hon kan ta lite bilder (A) Men hon har ju sin egen häst att åka till så det skulle inte förvåna mig om hon inte hinner med det.
Jag och Isak <3 - Fotad Av Jennifer Engler
Vill också påpeka att folk inte borde klaga allt för mycket på den ankommande våren, att det är ljusare längre och att solen lyser starkare är väl nog med skäl för att vara glad och inte behöva klaga på kylan? Vist det är inte jätte roligt med kylan men det är i alla fall inte mörkt ute längre! :D Bara jag som försöker tänka positivt på det här viset?
Vill också var lite mammig och påpeka att även om det så småningom blir varmt i solen så ska man svettas in våren för att hålla sig så frisk som möjligt, sjuk vill väl ingen bli?
Jag och Freyja<3 - Fotad Av Jennifer Engler
 Vill ha sommar runda hästar, grönska och i sjön ska det vara vatten varmt nog att bada med hästarna i för då är det sommar på riktigt för min del! En av sakerna jag har saknat mest med hugget är badstranden där man kan bada med hästarna, det är nästintill obligatoriskt efter ett träningspass under varma sommardagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar