07 mars, 2013

Trötter

Jag är trött som jag vet inte vad och vill inget mer än att få lägga mig i sängen och sova! Dock så ska jag till stallet efter jobbet, ska skynda mig så att jag hinner dit medans det fortfarande är(ska vara) + grader ute.. Idag blir det mysa, ta tid på sig och ut i skogen om det inte är allt för geggigt och/eller styltigt.
    Imorgon ville Camilla följa med till stallet och fota, vilket gör mig sjukt glad för jag vill ha mer bilder på mig och älsklings Freyja.. Jag önskar jag kunde kloma mig själv och fota för då kan man få nya bilder varje dag men det är ju lite omöjligt och jag e glad för alla de gångerna Camilla kan följa med och fota! :D
Fotad av Camilla
Jag antar att jag får ta mig i kragen och följa med när hon är i stallet någon dag så att jag kan fota henne och hästen hon rider, Darri(?). Det e riktigt skoj att ha så pass fotointresserade kompisar som jag har, riktigt glad att jag har kompisar som delar de intresset med mig :) Det ända som saknas nu är att Camilla ska våga ta sig upp på Raw formaten och inte lalla runt på JPEG som bara förstör om man vill förstora hennes otroligt fina bilder ;)
Anledningen till de släppta stigbyglarna är att mina knän inte klarar av att vara i stigbyglarna när det är kallt ute, en av anledningarna till att jag icke använder sadel och speciellt inte på vintern ;) Tror jag ska sno mammas Sprenger Bow Balance och se om dom kanske kan göra så att jag inte få fullt lika ont :)

5 kommentarer:

  1. Härlig bild!
    Passa er för här kommer Isak och Sara och taaaar eeeeeeer :P

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag du ska! Du ska ju fota mig och Skrutt någon gång, glöm inte det! ;) Haha jag har testat lite med raw+den man kan ha samtidigt som en sämre kopia. Tycker dock inte RAW är bättre på något sätt utan bara förstör och tar större plats :( Men kan väl testa att fota med RAW imorgon igen om du vill det? :o kan inte se bilderna förrän de är öppnade i ps6 då heller :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej, JPEG förstör bilden :P Jag kan visa dig imorgon på mitt Lightroom ;)

      Radera
  3. Sv: Tack så jättemycket! :)

    tack också på den andra kommentaren, vad jobbigt det är med folk som ljuger ja :/

    SvaraRadera