21 mars, 2013

Vad händer

Jag känner mig allmänt nere och har ingen lust till något, vilket är super jobbigt. Inte ens stallet är lockande, känner mig lite smått apatisk och vääldigt lättretlig just nu. Nej jag vet inte riktigt vad jag ska göra för allt bli som vanligt och roligt igen. Kan jag behöva ett miljöombyte tro?
    Hur som, för att inte Freyja skulle bli allt för lidande så tog vi en tur ut i skogen igår, onödigt att traggla på banan när man vet att det inte kommer att fungera, i bara grimma och grimskafft. Det var jätte mysigt med lite kvalitetstid på de viset men det kommer garranterat att göras flera gånger. Vi lyckades med att få till flera gångarter: Skritt, griepass, trav, tölt och skrölt. Himmla roligt med en pigg häst som lyssnar någorlunda bra, att hon sedan försöker hitta på nya stigar´ute i skogen när det är mörkt är inte lika skoj :P

Upp till stallet ikväll igen, funderar dock på att åka innan middagen så att jag hinner med att få lite sol också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar