15 december, 2012

@ work

Nu tycker jag nog att jag måste sluta beställa hem saker från nätet, av den enkla anledningen att dom på ICA(där jag hämtar ut paketen) snart kommer att känne igen mig där :P
    Haha, jisses.. Meen, det är skoj och man behöver unna sig saker lite då och då ;) Just nu är det visserligen inte bara till mig utan även julklappar som kommer den vägen, lite måste man ju hjälpa tomten så att han inte behöver göra allt själv :P haha jag orkar inte..

Riktigt seeegt idag på jobbet, det ringer nästan inget alls. Det är jätte tråkigt att det inte ringer mer för då är det faktiskt ganska stimulerade att jobba i en telefonväxel.. Men men idag får jag väl helt enkelt var extra bra telefonist och jätte hjälpsam på de punkterna jag kan, jag har ju tiden till det :D

Resterande tid får man väl spendera med att nät-shoppa eller något, haha jag kommer bli fattig av att jobba :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar