27 december, 2012

Shopping

Igår så fick min kompis Kelly ett ryck och bestämde sig för att åka hela vägen från andra sidan stan bara för att säga hej och handla lite på rean med mig.
Jag fick med mig tre linnen från Gina(vanliga bas plagg) och tre tröjor från New Yorker, känns som att jag behövde de för jag har inte handlat kläder till mig själv på länge, haha vem e de jag försöker lura? :P Nej men det va väl behövligt för jag har lite lite kläder nu när vi har flyttat och jag har rensat ur garderoben(allt är nerpackat om inte annat så för att slippa rota runt i massa kartonger ;P)

Urgh, de e såå trååkigt att inte ha en dator hemma, känner hur bloggen blir lidande av det men har inte hittat någon som jag vill ha :( Något förslag på en bra PC(inte Mac) som fungerar snabbt trotts en del tunga program?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar