20 december, 2012

Tack

Tack Paloma för den otroligt föda pasta salladen jag fick till lunch av dig :)

Hut snällt är de inte att lämna en matlåda i brevlådan?! Jag har verkligen de snällaste och bästa kompisarna man kan ha och detta är ett väldigt bra bevis på hur bra mänskligheten kan vara... kan inte sätta ord på hur bra den här dagen har varit hittills; först vaknar man och ser ett sms som det står "det ligger en matlåda till dig i brevlådan" i, får ett samtal från världens bästa pojkvän bara för att han vill säga att han saknar mig ♡, jag e ledig i morgon, jag fick se de nya huset igår och det ligger ett paket och väntar på mig på Ica.

Nu hoppas jag massor på att dagen fortsätter vara så bra som den varit för den kan ju knappast bli bättre..

Kan också avslöja att en till sak som gör mig glad är att få använda min kamera och den här legat i väskan ett bra tag nu, fotade lite här om dagen och jag saknar att inte använda kameran... det får bli skärpning på de känner jag, och jag vet att jag sagt det här ett x antal gånger nu men jag måste verkligen skaffa mig en dator! Och det e snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar