18 december, 2012

Julklapp

jag har nu fått årets första julklapp, av mig själv såklart, och jag e riktigt nöjd. Jag fick en mjölkskummare från Spisa. Det är ju bara såå bra jag behövde en sådan ;) Nu kan jag göra latte av alla des slag :)


HÄR finns den
Nu har jag ju ännu inte hunnit med att prova den men hoppas massor på att den är bra för jag behöver den kan man säga ;) Att kunna göra kaffelatte på jobbet skulle var aguld värt eftersom jag inte dricker kaffe i övrigt, det är inte min grej.. Sedan så får jag väl även ta och införskaffa mig sådan där smaksättare så att man kan göra olika rolika sorters latte, det får dock komma någon gång i framtiden känner jag.

För övrigt så har spisa massor med roliga saker om man känner för att införskaffa sig något nytt till köket eller varför inte som en skyst inflyttningspresent till någon som just flugit ur boet och skaffat eget? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar