13 december, 2012

Nya skorna

Fick hem dessa igår :)
    Det gör mig mycket lycklig att ha fått hem dessa lurviga små bebisar ;)
Än så länge så håller dom vad dom lovar med värmen och just nu känner jag att jag kommer behöva ha ett par andra skor att ha på jobbet för det kommer bli varmt att ha dessa på sig hela dagarna inne på kontoret..
    Men till en början så får jag jobba på att mjuka upp dom för dom är aningens stela i skafftet(inte mer än vad jag väntat mig dock) och aningens smala i foten, det ska de bli ändrigt på ;)

tagen med mobilen
Nu längtar jag tills sko-par nr2 kommer. Beställde dom från Zalando och sist jag kollade så hade dom inte gjort mycket mer än registrera beställningen :( Jätte knas för jag beställde lite mer saker där ifrån några timmar senare och de sakerna verkar redan vara på sin väg till sverige :S Jaja, så länge jag får dem innan jul eller nyår så e jag nöjd :)
 
Måste bara påpeka hur skummt det är att man faktiskt kan bli så glad över att få hem paket. Hel knäppt in my opinion dock väldigt bra för om man e sjuk eller något så kan man alltig pigga upp sig själv med lite shopping :D
 
För er som missade: Jag är så glad över mina nya skor <3 Jag behövde det här, mer skor åt folket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar