28 december, 2012

I was @ the gym

För en gångs skull så orkade jag släpa mig iväg till gymmet, första gången på länge och gud vad jag har saknat det.. Igår så körde jag dock bara en lätt liten "igångsättning" av kroppen eftersom jag brukar bli sjuk så fort jag börjar träna, har inte lust med det igen(ni som läst min blogg ett tag/känner mig vet att jag inte kan träna utan att bli sjuk). Dock så tror jag att jag måste träna mig igenom sjuk perioden för att bli av med de men vill inte göra något sådant för de e dumt mot kroppen :(
    Jag brukar hålla till på SATS i Väsby, brukar var hyfsat lite folk där och igår va det nästan tomt :D Me like. Och det satt någon lista på dörren till tjejernas omklädningsrum om att få träna 30min gratis med en PT vilket kanske kan få fram den där motivationen som jag saknar för tillfället :D
Till något som jag tror folk kommer bli glada av att höra, av största anledningen för att då slippa läsa om det här på bloggen, jag har hittat en dator som jag tror jag ska köpa :) Kan inte säga säkert men frågade en kompis kompis som är lite mera haj på datorer än vad jag e så nu vet jag om inte annat vad jag ska leta efter när jag tittar på datorer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar