11 december, 2012

Dålig bild

Det var faktiskt ganska mysigt att sitta på stallgolvet och titta på medans hästen torkade/åt hö(hästen behöver en ny frisyr, en kortare sådan, på kroppen :P).. Lektionen idag gick bra och Freyja jobbade på jätte bra(..) i slutet ;)
 
Det ska för övrigt bli jätte tråkigt att inte ha häst hela veckorna nu när Madde kommer hem men jag får väl ta och skaffa mig ett liv... snart e det ju jul med, massor som ska göras och införskaffas(som julklappar) och lite annat..
 
Sedan hade jag inte tänkt ta ledigt men jag tror att jag ångrat mig, det skulle vara djävulsk skönt att vara ledig i en vecka eller bara ta ledigt två dagar men jag venne.. jag r ju trots allt ledig 5dagar på rad under julen :P kanske tar ledigt efter nyår någon gång när alla har börjat jobba(lättare att få ledigt från jobbet då)..
 
Nej nu ska jag vänta på att tvätten ska bli klar sedan ska jag sova :)
nu när jga tittar på bilden såhär på datorn är den faktiskt helt okej <3

1 kommentar:

  1. Mycket bra kämpat igår. Inte lätt med tungt underlag och snö som kommer ner på tvären.
    Mot slutet satt några riktigt fina övergångar till tölt som du kunde bibehålla längre än förra gången. Formen i traven var också mycket bättre, lösgjord och mjuk men med mer bärighet.
    Tack för att du fixade maten till hästarna också, du är en klippa!Hoppas vi ses snart igen. Kram från Pia

    SvaraRadera