19 december, 2012

Dåligt av mig

Något som jag e dålig på är att hålla träningen uppe, jag tycker de e jätte roligt och jag vill träna men jag lyckas alltid hitta på annat :S Så dumt av mig. Sedan så är det jätte svårt att få in rutiner när man byter jobb-tider varje vecka.
    Vi har så att en vecka kan man börja 06.30 medans andra veckan börjar man 08.15 eller 07.30, det är dock bättre nu än förr för då var det olika varje dag, och det blir svårt att få in en vana på att hinna äta mat innan träning(det är nog de svåraste, äta). Men känner nu att jag helt enkelt måste skärpa mig med hela grejen att jag tränar dåligt för jag måste ju erkänna att jag praktiskt taget slutar äta om jag inte rör mig.
    Någon annan som har det här problemet?
    Men nu när jag är ledig i några dagar så ska det bli ändring, nu kommer jag hinna up och ut innan det blir mörkt, att vi nu också går mot en ljusare tid(på fredag) hjälper otroligt mycket för mig :) Jag gillar snön, kylan och att det glittrar över allt ;) men jag är inte alls förtjust i mörkret, de gör mig bara deprimerad.
    Så om vi kunde ha vinter utan så mycket mörker och att solen va uppe till någon stans runt 18 eller 19 och att de då blev mörkt och mysigt, en sådan vinter skulle passa mig jätte bra ;)

För övrigt har jag funderat på om jag ska göra något åt lägenheten jag bor i just nu, den e så tråkig att jag inte riktigt gillar att vistas i den bara för att(då går jag heldre hem till en kompis som bor typ granne). Det kommer att bli jätte jätte jobbigt att flytta hem till päronen i januari igen, inte alls roligt och jag kan se framför mig en(eller flera) månad av dispyter och åsikter som koliderar.
    Dags att skaffa eget ställe känns det lite som, frågan e bara vart och hur ska man ha råd?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar