17 december, 2012

Fantasilös

Jag vill skriva en massor och lägga upp massa bilder meeen jag kan inte.. Det börjar bli riktigt störande att inte ha dator och program att redigera i känner jag nu.. Vill upp med nya bilder(har några som inte har kommit upp pga att jag har varit datorlös sedan i somras), vill fixa en ny header.. Jag vill göra så mkt men jag har inte möjlighet till det för jag har ingen dator..
Nej, ska försöka lösa det här snarast möjligen.. Efter jul låter väl som en rimlig tidsplan ;)

2 kommentarer:

  1. Fastnade Isak på några bra bilder? Tex den gången som du och jag red barbacka på volten eller när ni tolkade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vet jag inte :) Har själv inte sett dom :) Camilla har haft massa plugg så hon har inte hunnit fixa/kolla dem :)

      Radera