06 december, 2012

Välkommen tillbaka

Hej och välkommen tillbaka mörka svarta hål jag en gång skrev om på teatern, sug ner mig så långt att jag inte når att ta mig upp själv. Jag behöver någon som hjälper mig upp, jag vill inte tillbaka ner dit och jag trodde att jag hade tagit mig ur den här skiten men det är för djävla lätt att trilla ner igen..
Jag orkar inte låssas längre, jag gör det för att jag inte ser någon annan utväg men jag vill inte..
Jag vet att alla dom som säger åt mig att släppa taget och gå vidare, sätta mig själv i första hand, har rätt. Jag vill göra som ni säger men jag vet inte hur.
Det kanske tar en vecka eller två men jag ska inte tycka synd om mig själv, jag ska släppa taget. Den här gången tänker jag sätta en gräns.. Det ska inte få gå månader eller år.. Du får fram till den 20/12 kl 20.00 på dig att prata med mig så att vi kan se om detta går att lösa. Efter det så är du borta, struken och raderad från "vänner". Jag behöver inte det här, jag behöver inte må dåligt för att någon annan har problem med mig, jag behöver inte ta hänsyn till det någon annan än mig själv, jag behöver inte. PUNKT.

Så en summering för alla er som inte orkade läsa igenom allt eller för er som inte fattade: Jag tänker inte längre vara den som drar allt, känner jag att du inte engagerar dig så tänker inte jag heller göra det för nu är det slut med att folk tar mig för mycket förgivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar