18 december, 2012

Dagens agenda

Idag så har jag en del grejor att göra, som ex jobba men om vi bortser från de så ska jag packa lite mer på rummet, åh jag ser inte fram emot det. Dock har jag packat de mesta och nu är det bara jag-vet-inte-vart-jag-ska-göra-av-saker kvar att packa och de e lite jobbigt, får dock hjälp av mormor så de e bra :)
    Sedan så ska jag fota alla julklappar jag har köpt, tänkte visa upp iaf lite av det här på bloggen efter jul(kan inte lägga upp nu för då skulle ju folk veta vad dom får).. och så behöver jag slå in lite klappar med.. Skoj skoj..
    Denise och jag bestämde oss för en utflykt till Stinsen i häggvik för att jag behövde införskaffa de sista klapparna, blev också lite papper att slå in klapparna med och jag fick sådan stor lust att köpa stora rosett-grejor-som-inte-är-rosetter-men-jag-vet-inte-vad-de-heter-så-vi-kallar-det-för-rosetter men dom var dyra så jag struntade i det...

Något som inte hör till vad jag ska göra idag men som jag ändå bara måste ta upp är att jag hoppas på att få ledigt v1.. Lutar mot att jag måste komma in och jobba en dag men det vill jag inte.. jag vill också vara ledig men det ser nu ut som att jag inte får det :( *ledsen i ögat*

Avslutar med en bild på min fina fina bil Sigge :) Han skulle nog vilja ha en ny kupévärmare i julklapp, vem vet han kanske får en försenad julklapp av mig :) Tror då att han skulle vilja ha en liten och inte en stor sten(som den han har nu) för han e ju så liten och söt :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar