07 december, 2012

Fullplanerade veckor

Har massor inplanerat den närmsta veckan, jag har några timmar vissa kvällar då jag inte har något att göra och det passar mig jätte bra.. Jag vill ha saker att göra, jag gillar inte när jag mnåste vara ensam och har tid för att tänka(det slutar aldrig bra, aldrig).
Den här veckan(utom lördag) och nästa vecka fram till fredag har jag hästen efter jobbet vilket är super roligt :)
Sedan så jobbar jag näste lördag och på söndagen så e det Sthlm Hundmässa och den vill jag inte missa i år, dock måste jag se till att kunna ta mig dit också, kanske kan ta bilen om det finns parkering(tycker inte om tåg). Är det någon som vet om det finns bra parkering vid älvsjömässan?

2 kommentarer:

  1. Du har både ute- o inneparkeringar på Älvsjömässan... Under mässhallarna o runt dem utanför...

    Inte så farligt dyrt heller o tokbra när man handlat alldeles för mycket saker... :-)

    SvaraRadera
  2. Jag och pappa åkte bil dit förra året, funkade super! :)

    SvaraRadera