01 november, 2012

Vad händer

I helgen så hoppas jag på fint väder. För om det är fint väder så ska jag till Maddes stall och hälsa på!
Saknar att rida med henne och Magic..
Sedan saknar jag lite att stå på box.. jag saknar rutinerna som blir när man har box och så saknar jag att kunna ställa in hästen och låta den torka i lugn och ro effter ett ridpass eller innan om det är blött och lerigt ute. Bara saken att stå inne och fixa hästarna, spara på värmen i kroppen till de långa uteritterna gör mycket.

För övrigt så känner jag att jag kanske ska försöka hitta ett extra jobb att ha på helgerna och/eller på kvällarna.. Men vem vet.. Som med mycket annat så blir det säkert bara något jag planerar att göra men sedan aldrig gör ;)

Edit: Sedan såg jag att en viss Sigfus har börjat ta emot för privatlektioner igen och det skulle väl vara något att önska sig i julklapp av päronen?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar