07 november, 2012

Samma gammla visa

Jag har, som vanligt, ont i halsen.. Jag förstår inte varför jag ska ha ont i halsen hela tiden.. Jag har inte tid att sjukskriva mig i tre veckor för att ligga hemma och ha ont i halsen så att jag kan ta bort de förbenade halsmandlarna..
Det som är jobbigast med att hela tiden gå till doktorn när att dom aldrig hittar något och det känns lite som att dom börjar tycka att jag bara hittar på att jag har ont.. Vet inte om det stämmer men alla gånger känns det inte som att dom tar mig seriöst, jag är inte hypokondriker. Eller jo, kanske lite men inte så mycket att jag skulle gå till doktorn och betala för att få svaret "Du e frisk". Jag vill höra att dom kan göra något åt att jag har ont.

Nu har jag fått de ur mig och kan gå vidare, eller något :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar