08 november, 2012

Lala-la.. la

God morgon, trött som ett as är jag pga att alla ska störa mig någon gång mellan 21.30 till 22.30 så att jag inte får sova. Vist låter det roligt.
Jag kan ju inte påstå att jag är en jätte trevlig människa heller om någon gör något som skapar lite obalans i tillvaron när jag e trött. Det är inte meningen att fräsa och vara otrevlig men det blir lätt så när jag e trött(eller inte har ätit, jag e lite som en 5åring på den punkten).
Sedan har jag en kännsla av att min kära syster inte riktigt förstår saken med att sova på vardaga ;P Jag har inte riktigt klurat ut hur hon klarar sig utan att sova, det är möjligt att hon är odöd sak av vilket slag tänker jag inte gå in på..

I gårkväll så följde jag med systra mi till stallet där Sara "raggade" en stor häst åt mig som jag ev kommer att få rida lite då och då, jag fick skritta lite på denna igår. Detta är ett sto vid namn Leonesse och hon har fullblod i sig, vilket syns främst på hennes galopp, och hon är JÄÄÄTTE stor! Det känndes jätte konstigt att helt plötsligt ha flera meter häst framför sig..
Jisses vilken fin liten(jätte stor) häst det är.. Jätte mysig och jag fick även känna på att hon har ennergi och är lätt på fötterna den där flickan(vad väntar man sig av en tjej med fullblod i sig?)..

Nej, nu tillbaka till jobbet och dagens räddare i nöden(redbull)..
Jag vetinte hur man jag lyckades räkna ut att jag skulle vara trött idag så jag hade en redbull som väntade på mig i kylskåpet här på jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar