12 november, 2012

Good morgon

Tidig morgon nu igen, börjar vänja mig fkatiskt.. Tror även att dom på OK macken här i närheten börjar känna igen mig då jag ständigt svänger in där för att införskaffa mig en Redbull och ibland även en lunch :P
Haha, det är tur att dom är trevliga i alla fall.
Den här dagen känns jätte konstig för jag öppnar ensam här på jobbet, vilket aldrig hänt tidigare av den enkla anledningen att man alltid ska vara minst två här.. Jaja, jag klagar inte för det är faktiskt rätt så skönt i-och-med att det inte ringer något, hade det ringt på massor hade det ju varit en annan grej.

Det bästa(tror jag) med att börja tidigt är att jag hinner till gymmet innan alla andra drar dit och det är rätt så skönt att slippa folk som glor på en när man tränar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar