02 november, 2012

Typiskt

Och så har hästen tappat en sko..
Jag skulle ha lektion för Madde igår men det gick inte så jätte bra. Skritt och trav gick jätte bra men galoppen ville hon inte. Så hon bestämmde sig för att trampa av sig skon för att slippa jobba. Knäppa hästen då... Jaja, blir en dag av bara tvätta sår och mysa idag då men det passar mig utmärkt för det är ju jätte mysigt :)

Just nu har vi för övrigt besök hemma så jag blev utkastad då gästerna skulle få låna mitt rum :) Det är Sysslingen från gotland och hans familj som e här. Det är jätte skoj att träffa sin bonde-familj lite oftare än bara någon vecka på sommaren ;)
Jag kan ju även passa på att berätta att deras supersöta dotter är livrädd för sara men älskar mig :) Sådant gillas starkt, hehe.

För övrigt så ska jag införskaffa mig lite tömkörnings-grejor nästa vecka för då ska sara med mig till stallet och lära mig att tömköra :D Woop Woop. Det känns som att det kan vara väldigt bra då jag inte riktigt vet om mina kän kommer att hålla vintern på hästryggen, sedan är det ju alltid bra att tömköra och jobba från marken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar