06 november, 2012

Intrevall Flex

Igår så kännde jag för att vara lite wilde and crazy så jag följde med Bann till friskis, alltid uppiggande med lite omväxling. Det var riktigt roligt, jätte jobbigt men roligt.
Dock så måste jag börja lyssna på när mina knän säger ifrån för nu har jag så ont i knät att jag knappt kan gå i trappor :(
Sedan har jag jordens träningsvärk i mina lår som inte riktigt hjälper problemet med trappor ;)
Jag får se till att ta det lugnt idag om jag nu bestämmer mig för att dra mig ner till gymmet för att köra igenom kroppen en snabbis, vad gör man inte för att undvika träningsvärken som dyker upp två dagar efter? :P

Sedan så blev jag två par jeans rikare och det var behövligt.. Nu äger jag iaf två par jeans som inte har hål i grenen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar