28 november, 2012

Stressad

Uch, jag känner mig stressad, sover dåligt, har ont i magen och nu de senaste dagarna även ont i hjärtat. Jag vill inte vara med.. Jag vill gömma mig under täcket så att ingen kan hitta mig, glömma alla som får mig att må dåligt/bli stressad, drömma mig bort i en värld där det bara finns ett fåtal människor och bara dom som får mig att må bra..
Vill ha tillbaka skoltiden då man alltid hade tid till alla och det var inte hela världen om man "tog ledigt" en dag för att träffa vänner.. Saknar det och saknar alla som bor långt bort..

Jag får helt enkelt börja meditera och börja med yoga, det ska ju vara bra för inre frid och till viss del vet jag att yoga e bra för man får ner andningen och det hjälper mycket när man e stressad.
nej, nu längtar jag till julhelgen för då e jag ledig och hade faktiskt att bara ta det lugnt, inte stressa alls!(eller träffa folk som får mig att känna olust över vardagen.)


Edit: Min Perfect Shoulder har just kommit och det gjorde hela min dag så mycket bättre, det är konstigt men samtidigt bra hur lätt shopping och paket kan få en på bra humör. Vet en till sak som kan få mig på bra humör men jag ska inte vara girig nu känner jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar