23 november, 2012

FIlm som kommer

Pitch Perfect
Jag tycker inte om när filmer som jag vill se har premiär här långt efter dom haft premiär i USA, delsför att jag vill se filmen så fort som möjligt men jaja. Hur som så hade den här filmen premiär i USA den 5/10 och här visas den inte förrän 8/2.. Så det är en bit att vänta men den som väntar på något gott..

"Beca (Anna Kendrick) is that girl who'd rather listen to what's coming out of her headphones than what's coming out of you. Arriving at her new college, she finds herself not right for any clique but somehow is muscled into one that she never would have picked on her own: alongside mean girls, sweet girls and weird girls whose only thing in common is how good they sound when they sing together, in the new out-loud comedy Pitch Perfect."

Tycker det ska bli ganska kul att se Anna Kendrick i den här och vad jag har sett utav trailern så kan hon mycket möjligt passa bra i den här rollen, jag har lite svårt för att släppa hennes karaktär som Jessica i Twilight men vi får se. Jag hoppas i alla fall på att hon ska komma med en helt ny karaktär som inte e lik alls men det bör hon kunna med tanke på hennes bakgrund ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar