24 november, 2012

Film som kommer

The Hobbit

Den här filmen vet jag att det är många som har/ser fram emot och jag behöver säkert inte påminna er om att den har premiär den 12/12 men jag gör det ändå och ni som inte visste, nu vet ni ;) Den här filmen kommer jag vilja se på premiären och jag hoppas att jag hittar någon/några som vill gå med mig då för ensam vill jag verkligen inte gå för då försvinner alt de roligaste :P

"The adventure follows the journey of title character Bilbo Baggins, who is swept into an epic quest to reclaim the lost Dwarf Kingdom of Erebor from the fearsome dragon Smaug. Approached out of the blue by the wizard Gandalf the Grey, Bilbo finds himself joining a company of thirteen dwarves led by the legendary warrior, Thorin Oakenshield. Their journey will take them into the Wild; through treacherous lands swarming with Goblins and Orcs, deadly Wargs and Sorcerers."

Det blir roligt att se hur Persbrandt klarar av det här, han kan spela det kan han men jag brukar tycka att han har lite lika karaktärer och det är tråkigt i längden men vem vet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar