13 november, 2012

Röriga huvud

Förändringar är bra.. I alla fall om du frågar mig.. Jag gillar när det händer saker och ting dock ha allt en tendens att hända på samma gång vilket kanske inte är lika uppskattat ;)
Folk tycker att jag har förändrats sedan jag skaffade pojkvän och jag har nu hört ett tag att jag beter mig annorlunda och att jag inte är mig själv men känner nu att jag måste förklara mig om det hela för jag e ganska ur less på att höra "Du är inte dig själv".

The förklaring:
    Jag är mig själv till 100% även om jag är aningens förvirrad och försöker få ordning på allt. Jag ber folk att snälla; Tänk på att jag fram tills för ca 6månader sedan tyckte att förhållanden var till för folk som inte hade något liv(står dock fast vid att det är lättare att ha det om man inte har något liv), jag har alltså precis ändrat mitt sätt att tänka och se på saken och har fortfarande inte klurat ut allt själv om hur jag ska få ihop: Jobb, Vänner, Familj, Häst, Fritidsintressen och Pojkvän.
    Jag kanske har mindre tid för folk på helger av den enkla anledningen att jag faktiskt VILL umgås med min pojkvän som jag inte träffar under vardagarna. Tråkigt men sant, dock har jag faktiskt tid till andra på lördagar mitt på dagen :P
    Förändring hör till livet. Man ändras i takt med att man lär känna nya människor och man får nya perspektiv på saker, bara för att det är på ett visst sätt under en tid betyder inte att, iaf för min del, jag vill säga upp kontakten med någon. Vem vet, jag kanske bara behöver en paus för att verkligen kunna uppskatta dig till 100%?
    Och så vill jag att folk ska fundera på: Finns det en anledning till att jag behandlar er/dig annorlunda? Kommer du absolut inte på en anledning till detta så FRÅGA MIG! Jag är inte farlig, jag bits inte och när folk frågar så ställer jag ett ärligt svar till 99,9% av gångerna.. Undantagen kan vara mamma och pappa ;)
    En till sak jag skulle vilja att folk tänker på: Har du förändrats? Är du säker på att det bara är jag som har ändrats?

Titta vad bra det blev.. Och jag som hade problem med detta inlägg i morse.. Å så bra det kan bli ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar