29 november, 2012

Snöö!

Jag är sååå glad över att det nu snöar istället för regnar och nu får det mer än gärna frysa på också så att leran försvinner i hagarna. Att det blir halt att köra är en sak som inte gör mig så mycket för så länge man kör med förstånd och inte gasar på eller försöker tvärnita som man kan på torr asfalt så går det toppen :)
Jag e jätte glad nu, Snööö!!! Hoppas så att den får ligga kvar och gärna också att det kommer mer.. Jag måste se till att åka till päronen och hämta kameran så att jag kan ha med den på lördag och söndag till stallet(hoppas så att snön får ligga kvar). Sedan ska ju även Camilla med till stallet på söndag men vill också ta bilder(även om jag inte kan göra något med dom förrän jag har en dator och ett bildbehandlings program)

gammal bild
Är fortfarande sjukt nöjd över de bilderna jag tog på den här rosen för några år sedan, får göra något liknande igen om det blir mer snö ;)
gammal bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar