27 november, 2012

Rastlös

Jag börjar känna av rastlösheten av att inte ha en dator som jag kan redigera bilder på. Jag vill fota, redigera och pyssla med bilder meen det är ganska svårt utan den där förbenade datorn.. Men, jag borde ha en någon gång run/efter jul för jag har en person som är på jakt efter en passande PC åt mig :D
Sedan känner jag att jag också måste skaffa ett Photoshop CS, från 3 och upp så spelar det ingen roll vilken jag använder, för jag lär ju annars inte kunna redigera bilderna så som jag vill, funderar för övrigt att också införskaffa Lightroom på samma gång. Jag kan tyillägga attd et är ganska så dyrt med Photoshop CS, jag vill så klart ha den nya CS6, och om jag ska lägga till Lightroom på det så kommer prislappen hamna över 10,000.-
Men det är de värt ;)
Adobe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar