21 november, 2012

Filmer

Jag skulle vilja se:


Tycker dock att det e himmla tråkigt att Holy mototrs inte går på så många ställen.. Den visas på Viktoria och Sture = måste åka komunalt och jag har inte riktigt bestämt mig för om den är värt de ;) Vi får se helt enkelt.
Annars så är ju Skyfall rätt så lätt att hitta på en biograf och Call Girl är inte så svår heller :)
Jag tycker att Call Girl ska bli spännande att se då den för det första e svensk och sedan är baserad på en något som hänt på riktigt, spännande att se hur den är..

En Film som jag dser fram emot som kommer ut i mars nästa år är The Host, boken som filmen är basserad på är skriven av Stephenie Meyer. Jag gillade verkligen boken och hoppas på att filmen är bra men med tanke på hur mycket dom förstörde Twilight när dom böckerna gjordes om till film så finns det tyvärr inte mycket hopp..

Någon mer än jag som vill se/har sett någon av dessa filmer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar