26 februari, 2013

Wheels & Dollbaby

Det här är en hemsida jag brukar undvika av den enkla anledningen att man vill ha ALLT som finns i den butiken och det blir väldigt jobbigt att "tacka nej" till de fina kläderna som finns att köpa där, svin dyrt men fin fint. Någon mer än jag som gillar den stilen på kläder?
    Jag har mycket stor lust att strunta i spara och köpa fina klänningar istället men det finns tyvärr annat som jag måste prioritera. Det kommer resultera att mina storlekar kommer att vara ordentligt slut när jag senare har råd att köpa det jag vill ha vilket e lite synd då en av mina absoluta favoriter är åter i sortimentet, nämligen: Lace Gigi Dress w belt.
bilden lånad från Wheels&Dollbabys hemsida som ni hittar HÄR
Nu har det ju även kommit in lite nya fina klänningar från när jag senast var inne och kollade, det var någon gång innan jul, så det finns massor av jag-måste-ha-annars-kommer-mitt-liv-bli-jobbigt-och-svårt-att-leva-klänningar. Mitt tips till alla är att gå in på Wheels & Dollbabys hemsida och kolla på alla de finfina kläderna de har.
    Slänger upp några fler bilder på fina klänningar från denna underbara butik som oturligt nog ligger på andra sidan jordklotet :(


Dessa tre var också lite favoriter bland de kläderna som dom har inne just nu, tror alla skulle passa super fint till sommaren som snart är på ingång(får vi hoppas).

Alla bilder är lånade från Wheels & Dollbabys hemsida

1 kommentar:

  1. I know the feeling :( vill testa deras pennkjolar men det finns så lite info om kvalitén på deras sida.... anyways asså spetsklänningen är såååå fin. Gillar den med trekvartsärm också. om man ändå vore rik...

    SvaraRadera