04 februari, 2013

Förvirrad och bortblåst

Jag känner ett starkt behov av att byta miljö, byta omgivning och bara komma bort från stockholm.. Det har varit för mycket av stockholm de senaste åren för min del.. I sommar så tror jag att jag ska ta det lugnt så att jag kan koppla av på riktigt men om det blir så återstår att se.. Jag längtar hem, jag vill koppla av och må bra, jag vill hem..
    Kontraktet med jobbet går ut i maj och som det ser ut nu så kommer jag inte få jobba kvar, det kanske är ett bra tillfälle att ta vara på sommaren, vara arbetslös det skulle vara rätt så skönt till en början i alla fall. Det finns så få saker som lockar mig lika mycket som tanken på att eventuellt kunna fira min födelsedag på Gotland.

Kanske ska söka sommarjobb på ön? Det är om inte annat en väldigt bra ursäk till att få stanna där lite längre..

Jag vet inte hur jag ska göra men de funderingarna får vänta till senare för sängen ropar på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar