13 februari, 2013

Att undvika om man vill gå ner

Känner att jag måste bli bättre på att äta något innan jag går och lägger mig och har kommit på den briljanta idén att ta en macka innan jag går å lägger mig för vi vet alla att det är ett big no-no om man vill gå ner i vikt, det borde ju då automatiskt fungera åt andra hållet och få mig att gå upp i vikt.. Vi är positiva här ;)
    För övrigt så måste jag meddela att jag kommer sakna området som jag bor i just nu, nära till vänner och så har föreningen ett jätte härligt relax rum som vi ust har hittat.. Om man ändå hade varit smart och kollat allt sådant när man flyttade hit i mitten på november.. Jaa, tre månader och nu måste jag flytta till päronen.. Det känns ganska så skit om jag ska vara ärlig men men, finns inte så mkt man kan göra förutom att le och se glad ut.
    Tror jag ska be om hjälp på fredag med alla grejer och städning här i lägenheten för det är såååå tråkigta tt göra allt detta ensam, hade dock fungerat om det hade funnits ett propert ljudystem men något sådant finns inte i närheten så..
Nej, God natt på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar