21 februari, 2013

Passion for baking

Att jag gillar att baka 'är det nog få som missat och den bak-bloggen som är mest intressant och har roligast grejor är passionforbaking.com :)
    Alla som behöver/vill ha inspiration till bakning bör klicka sig in och titta på alla fina bakverk och läsa recepten. Hemsidan är dock på Norska så om man inte är språkbegåvad kan google translate vara ett hett tips om man vill förstå vad som skrivs ;)
Jag tycker att det är lite synd att vi har flyttat och igenom det fått mindre kök hemma för det känns inte lika lockande att baka  när det blir trångt och man inte riktigt får plats med allt som man vill göra. Jag tror att jag helt enkelt får vänja mig vid ett litet kök om jag vill baka för jag lär ju knappast ha råd med att köpa ett hus med stort kök.
Jag ska nog ställa mig och baka när jag har fått ordning på rummet hemma, vilket kan ta ett bra tag :P Känner att jag också måste fixa en "studio" att fota små produktbilder i för det är roligt med alla lampor och annat som "behövs" till studiofotografering.

Alla bilder lånade från Passion for bakings hemsida.

1 kommentar: