14 februari, 2013

Att ha hemma

Jag tror att jag ska försöka övertala min mor om att köpa en KitchenAid åt mig eller ja, det blir väl att hon ska köpa en åt sig sjäv som jag kan använda och sedan sno med mig när jag flyttar. Man kanske kan önska sig en sådan när man fyller år, även om det är långt till de.
    Den stora frågan är bara vilken färg man ska ha. Det finns ju så många roliga och fina färger på dom att man blir helt förvirrad och villrådig när man ska försöka välja ut EN som man vill ha, jag vill ha alla eller i alla fall fyra så att man kan ha olka beroende på humör, årstid och vad man bakar dock skulle det ta så mycket platts att man inte ksulle få plats med annat ;)


 
 bilderna är lånade från bagarenochkocken.se
Det här är bara några av alla färger och jag skulle kunna ha alla i mitt kök bara för att dom e så fina, och så kan man baka tillsammans med någon annan fast göra olika saker :D Sedan att man måste köpa massa tillbehör till dem är bara ett pluss speciellt eftersom att det finns så brutalt mkt saker man kan göra med en KitchenAid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar