04 februari, 2013

Träningsvärk

Jag va på gymmet i går, det händer inte ofta att jag går dit men ibland så.. Är faktiskt himla glad att jag har Paloma som drar med mig till gymmet och som till och med går dit två gånger bara för att hjälpa mig med min motivation.. tänka vad folk ställer upp för en ibland :)
    Hur som så har jag jätte mycket träningsvärk i magen idag och det känns hur jag än gör, dock inte när jag ligger ner, och det är jätte roligt för jag gillar träningsvärk. Tråkigt nu bara för jag kan(ska inte) träna magen mer förrän på söndag.. Hihi, Paloma var även snäll och satt ihop ett träningsschema åt mig som det är tänkt att jag ska följa, hade jag tänkt :)
    Nu längtar jag till nästa lön och jag vet att jag nyss fick den förra men jag ska leva snålt den här månaden på grund av att jag köppte en dator för typ 90% av lönen, kanske inte de smartaste meeen vem bryr sig ;) Jag behövde den där datorn och med tanke på att jag inte gillar att byta när jag väl har vant mig vid en dator så tycker jag inte att det är så farligt.. Jag har till och med kollat på dyrare datorer såå jag tycker att det var helt okej pris på den ;)

En sådan här har jag införskaffat, min dator heter Utter för allas info ;)

Den är jätte lätt, väger inget alls att bära runt på, och är bara 2cm när den är ihopfälld. Liten med andra ord :) Jag va helt inne på att jag skulle ha en dator med 17" skärm men ändrade mig då jag faktiskt släpar runt på min dator en hel del och sedan kopplar jag ändå upp den till olika skärmar och dylikt titt som tätt så det kändes lite onödigt med 17"..  Den här har "bara" en 15.6" skärm ;)
    Får se till att köpa ett bildredigerings program nu så att jag kan sätta mig och leka med mina bilder, har en hel del som behöver fixas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar