21 februari, 2013

Back On Track

Jag ska införskaffa Back On Tracks knäskydd för dom ska ju vara jätte bra så det kan omöjligt skada att prova, vem vet dom kanske kan hjälpa så bra att jag kan träna utan att få ont igen! Dom har också hjälpt folk som har whiplashskador att fungera normalt igen.
Några av de produkterna jag har funderat på att prova är knäskydden, vadskydden och iläggsulorna i hopp om att de tillsammans kan motverka smärtan i mina knän och i min vad(har en muskelbristning som gör ont när jag ex går i trappor eller trycker ner kopplingen).

Produktbilderna är lånade från Back On Tracks egen hemsida
Så gott folk om ni har skador som gör ont varför inte prova? Det kan ju inte skada att försöka bli bättre på alla sätt och vis :) Finns så mycket produkter man kan prova, jag tror att jag ska se om det fungerar med hästens(om mamma har kvar dom) benlindor, det är ju trotts allt samma tyg så det kan ju inte vara så jätte stor skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar