20 februari, 2013

God morgon

Nu har jag varit vaken i nästan två timmar, tidig morgon med andra ord men trötthet finns det bot på(energidryck för er son inte vet) så den här dagen kommer att gå jätte bra! I have my hopes up!
    Planer för idag: Jag ska träffa bästaste Madde och följa med ut till Magic för att se dom rida, kanske ge några tips på saker att tänka/öva på. Sedan så ska jag gosa med hennes katter och klaga på att jag inte har någon egen.
    När vi ändå är inne och pratar hästar så tycker jag att alla som läser här ska gå in och läsa Linnéas blogg, jag tycker att hon skriver väldigt moget för sin ålder. Linnéa är tjejen som köpte Arwen av oss och jag tycker i alla fall att det är super skoj att titta på alla bilder och läsa om deras träning. Super skoj att Arwen och Linnéa har hittat varandra, ska bli skoj när man får se dom ute på tävlingsbanorna i vår!
   Så klicka in HÄR och läs om sötaste ponnyskruttan :D
Gammal bild på Sara och Arwen

Nej god morgon på er, nu ska jag jobba vidare :)

Edit: Jag får nog ta och leta reda på min externa hårddisk och lägga upp en bildbomb med Arwen-bilder tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar