28 februari, 2013

Med risk för skrytsamhet

Jag tycker att vissa bilder som jag tog på pånnysarna på hugget för någon vecka sedan blev så himla bra, inser lite smått att det är värt att fota med de svåra objektivet(det utan autofokus) ;)
    Har även lite bilder på Freyja som jag tänkte lägga upp här och nu :)
jag kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den här bäst i färg eller i svart vitt.. Svårt svårt val.
Tror nästan att den svartvita är favoriten för mig. Men ett svårt val då dom förmedlar olika känslor båda två. Av de två här under är det lite samma sak men där kan jag garanterat säga att den svartvita ligger lite varmare om hjärtat.
Jag har dock svårt å tro på att det bara är jag som har problem med att välja ut favoriter ur bilder ibland, jag brukar inte ha det dock så det är lite av en ny känsla för mig ;) Men det är så himla skoj med Lightroom och det var kanske de jag behövde för att fotointresset skulle börja brinna igen.
    Har funderat på om jag ska hålla en liten fotosession i stallet där dom som vill kan få proträtt bilder på sig och sina hästar, kanske även lite rid bilder :)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den första i färg, men den andra är definitvt bättre i svartvitt! Du är så duktig ♥

    SvaraRadera